Recomanacions Naturals

Mels NutrimA la dieta vegetariana excloem el consum de productes d’origen animal, acceptant el consum d’ous, mel i pol·len. Entre les motivacions és perquè aquest tipus de dieta és més saludable .

PENSA EN LES PROTEÏNES

Pots satisfer les teves necessitats diàries de proteïna, menjant una varietat d’aliments proteics com els llegums, els fruits secs, el tofu, eltempeh,el seitan, així com proteïnes de la soja i del blat .

CONSIDEREM EL CALCI

Per a cobrir la dosi diària de calci que necessitem, a NUTRIM teniu a la vostra disposició suplements de qualitat, de grans laboratoris com SOLARAY i, NOVADIET: calci + magnesi; calci + magnesi + zinc. També trobareu altres grans aliments dels sistema múscle-esquelètic com el cartílag de tauró, el col·làgen, l’àcid hialurònic, la glucosamina, el sulfat de crondroitina, el silici…

PRENEU MOLTA FRUITA

Quan es tracta de vegetals (fruites i verdures), com més millor. Font de vitamines i fitoquímics que els donen el color, com més intens sigui aquest molt millor: més efecte antioxidant, fet que ajuda a millorar el nostre sistema immunològic i que els fa grans antiinflamatoris.

ELS PRODUCTES, DE TEMPORADA

Comprar i consumir productes de temporada és aprofitar al màxim els nutrients dels vegetals, sense oblidar l’estalvi econòmic que això representa.

CONSUMIR PRODUCTES INTEGRALS

Tots els grans, d’origen són integrals, cosa que significa que contenen el germen i el segó, rics en fibres, antioxidants, vitamines i minerals. sense refinar, doncs, són molt més saludables.

OBTENIR VITAMINES I MINERALS

No t’oblidis d’incloure ferro, zinc i vitamines del grup B. Les fonts de ferro vegetarianes inclouen cereals fortificats rics en ferro, espinacs ,llenties, naps, pa integral, albercocs secs, prunes, llavors de carbassa, hamburgueses vegetals…

NO OBLIDIS LA FIBRA

Els aliments alts en fibra no només són deliciosos sinó que ens ajuden a controlar la fam , disminuir el colesterol, i a mantenir saludable la digestió. Canvia el teu pa industrial per pans artesans de qualitat, 100% naturals que t’oferim a NUTRIM. Substitueix també els cereals industrials per cereals 100% naturals, edulcorats amb ‘siropes’.  Pren enzims digestius naturals o suplementades, com ara la papaia i la pinya. Cou poc els vegetals per a què perdin el mínim de nutrient i fibra. que contenen de manera natural.. Menja pomes i peres amb la seva pell, que porten fibra.